If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тази двуглава ламя си грее достатъчно добре на място.Щом се включва първа степен на перката и температурата си отива към нормална не виждам проблем.Лятото дори в големите жеги заради климатика перката винаги работи и за това загряването не е толкова осезаемо.Тези шест тънкостенни колектора освобождават доста висока температура в коша.Узунов е прав за факта ,че термостатите на алфа а и доста други италианки остават най-често отворени и е проблем зимата с загряването на мотора.А нима е толкова трудно да го свалиш и сложиш в едно канче с вода, на котлона, с термометъра вътре за да видиш на колко градуса отваря.Свалянето на този термостат е елементарно.Загубата на антифриз минимална та не виждам проблем да го направиш,за да си спокоен.
До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Днес стрелката седеше под или в началото на чертата 90. Прибрах се обаче през Тракия и почти не съм спирал. Утре ще си мина през митницата и ще запиша малко данни. Нека да не омазваме и тази тема с нападки и обиди.
Аз лятото в Русе с един прицеп Волво,го ядох заради дефектирал термостат-беше блокирал затворен....Загряваше много бързо,при бавна скорост,и въобще като тръгна,а бях с почти празно ремарке...Смених го на пътя и заспа-докараха ми го на място.
Мисля, че за сега работи термостата. При 5 градуса навън загря за 15мин. По светофарите пак си качва до 98 и спада от вентилатора и движението на колата. Стрелката на таблото показва реално как се движат градусите над 90. Последната част е извън града и там си е между 75 и 90. Извода ми е, че стрелката взе да показва реално и не седи забита на 90 както преди.
Comment