Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата загрява на място!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Нали колегата вече постна данните от диагностиката? Ти каква още диагностика предлагаш да направи?

    И какво разбираш в случая под недобре работещ термостат?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Нали колегата вече постна данните от диагностиката? Ти каква още диагностика предлагаш да направи?

      И какво разбираш в случая под недобре работещ термостат?
      Това е стар термостат, който вече има проблем с отварянето. Докато в един момент спре да отваря.

      Пак казвам, нямам претенция да съм прав, просто нека човекът има едно наум, за да не прегрее двигателя.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Love Italian cars Покажи съобщение
        Това е стар термостат, който вече има проблем с отварянето. Докато в един момент спре да отваря.

        Пак казвам, нямам претенция да съм прав, просто нека човекът има едно наум, за да не прегрее двигателя.
        Изглежда не си наясно с конструкцията и работата на термостата.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Аз пък съм забелязал при Алфата, че като си замине термостата в повечето пъти същия остава отворен.
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #20
            Карай, колега, то ще си покаже кой е бил прав

            ---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:44 ----------

            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Нали колегата вече постна данните от диагностиката? Ти каква още диагностика предлагаш да направи?

            И какво разбираш в случая под недобре работещ термостат?
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Изглежда не си наясно с конструкцията и работата на термостата.
            Претенции нямам. Говоря само от пряк личен опит. Затова не виждам смисъл да си ги мерим.

            Comment


            • #21
              Тази двуглава ламя си грее достатъчно добре на място.Щом се включва първа степен на перката и температурата си отива към нормална не виждам проблем.Лятото дори в големите жеги заради климатика перката винаги работи и за това загряването не е толкова осезаемо.Тези шест тънкостенни колектора освобождават доста висока температура в коша.Узунов е прав за факта ,че термостатите на алфа а и доста други италианки остават най-често отворени и е проблем зимата с загряването на мотора.А нима е толкова трудно да го свалиш и сложиш в едно канче с вода, на котлона, с термометъра вътре за да видиш на колко градуса отваря.Свалянето на този термостат е елементарно.Загубата на антифриз минимална та не виждам проблем да го направиш,за да си спокоен.
              До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Love Italian cars Покажи съобщение
                Карай, колега, то ще си покаже кой е бил прав

                ---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:44 ----------





                Претенции нямам. Говоря само от пряк личен опит. Затова не виждам смисъл да си ги мерим.
                Аз не виждам какво може да извадиш за да го мериш. Няма какво.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Аз не виждам какво може да извадиш за да го мериш. Няма какво.
                  Питай жена си

                  Comment


                  • #24
                    жена ми с нещастници не се занимава, има най- доброто.
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:33.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      Днес стрелката седеше под или в началото на чертата 90. Прибрах се обаче през Тракия и почти не съм спирал. Утре ще си мина през митницата и ще запиша малко данни. Нека да не омазваме и тази тема с нападки и обиди.
                      Alfa Romeo 166 3.2TI

                      Comment


                      • #26
                        Дори и само профилактично да го смениш е някакви 50лв,а на 2.4 140/150 коня цената е убиец
                        Attached Files
                        Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                        Comment


                        • #27
                          И сега, ако някой успее да каже защо като се развали термостата остава отворен големият кръг, както някои са забелязали.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            smc, ето два линка, които ще ти бъдат полезни...

                            http://www.autoreview.bg/advice/tech...na-avtomobila/

                            http://avtocatalog.org/index.php/%D1...B5%D0%BC%D0%B0
                            Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V CF3 "SUPER DISTINCTIVE" 07/2003

                            Comment


                            • #29
                              Аз лятото в Русе с един прицеп Волво,го ядох заради дефектирал термостат-беше блокирал затворен....Загряваше много бързо,при бавна скорост,и въобще като тръгна,а бях с почти празно ремарке...Смених го на пътя и заспа-докараха ми го на място.

                              Comment


                              • #30
                                Мисля, че за сега работи термостата. При 5 градуса навън загря за 15мин. По светофарите пак си качва до 98 и спада от вентилатора и движението на колата. Стрелката на таблото показва реално как се движат градусите над 90. Последната част е извън града и там си е между 75 и 90. Извода ми е, че стрелката взе да показва реално и не седи забита на 90 както преди.
                                Attached Files
                                Alfa Romeo 166 3.2TI

                                Comment

                                Working...
                                X